Vilket fint sommar väder det varit...

Solen har skinit och riktigt varmt har det varit den senaste veckan. Jag har jobbat en hel del dock så jag har inte kunnat njuta av den som resten av familjen. Dock var jag hemma i helgen eftersom jag i torsdags kväll började får ett iriterat öga. Förmodligen berodde det på att jag var inne och "städade" i förrådet hemma och då brukar de yra en hel del damm. I vanlig ordning slängdes en hel del från förrådet, men hittade inte det jag sökte så ringde mamma och självklart var det jag letat efter hela dagen hos dem.. *suck* Skulle ha ringt och frågat direkt! Fast då hade jag inte fått det städat.. Hur som helst började bli irriterad under torsdagkväll. Sedan på fredag var ögat jätte jobbigt men arbetade.. var svullet, rött och de tårades med jämna mellanrum. På lördag när jag vaknade var ögan igensvullet.. så det var bara att sjukskriva sig.. på söndag började det bli bättre igen.. och nu ser jag bra igen!

Barnen har badat på gården i pool.. vi har inte tagit oss ut på stranden ännu men kanske i morgon då är jag ledig.. ;-)

Nu ska jag fortsätta jobba.. lunchen är slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback