En Shopoholics bekännelse

Var på bio i går med en ny vän som jag inte känt så länge. Vi hade riktigt kul och hon bjöd på förhandsvisning av "En Shopoholics bekännelse". Filmen var bra och lite roande, ingen film som man ser fler än en gång. Fast de filmerna är sällsynta. ;-)

Flickorna börjar piggna till nu och Wilma har inte ont i öronen nå mera. Tror första dagen på den nya förskolan blir i morgon. Wilma ser fram emot det som en galning och Nova vill dit varje gång vi gått förbi. Jag tycker också självklart att det ska bli spännande att se hur allt ser ut och hur allt fungerar. Synd bara att man har så bråttom på morgonen när man ska på skolan. Får dröja kvar ett tag när jag hämtar dem tror jag.. Haha.. Nä, största problemet i morgon blir väl att hitta rätt ingång i byggnaden.. Svåra problem va? Ska bli kul i alla fall…

Kommentarer
Postat av: Katja

Hej!

Usch va jobbigt ni verkar ha haft det med sjukdomar, kompletteringar och inget internet! Fast filmkvällarna lät mysiga. Jag och Calle har faktiskt också sett Bolt, det är trevligt med barnfilmer ibland :)



Calle har haft en dunderförkylning, trodde jag skulle klara mig men sen kom syrran med pojkvän, båda förkylda.. suck så då åkte jag på det.



Var intressant det där om hur ni får allt att gå ihop. Har alltid beundrat unga mammor som pluggar och undrat hur fasen dem kan hinna med allt.



Lycka till med allt nu.

Kramar till er allihop.

2009-03-12 @ 13:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback