Jag är klar!!!

ÄNTLIGEN!

Har suttit och slitit den sista veckan och nu är jag äntligen färdig med alla uppgifterna till skolan. Jag har dock inte lämnat in dem ännu, jag tänkte ta och läsa igenom dem en sista gång i kväll eftersom jag suttit framför datorn nu ett bra tag och känner att jag behöver ta en paus nu och få lite distans till dem för annars är det meningslöst att läsa igenom dem.. Hur som helst ska lämna in alla i kväll.. *nice* På måndag börjar nästa kurs som jag tycker verkar lite mer rolig och givande än denna kurs.. *håller tummarna för det i alla fall*

Nu ska jag diska och städa lite innan jag hämtar mina små älsklingar och sedan far till jobbet efter att älsklingen kommit hem.

Jo förresten får tillbaka ca 3500 kr på skatten.. inte helt fel ! ;-)

Håller på att lyssna mig less på en låt nu.. orden har fastnat i huvudet snart.. brukar alltid haka upp mig på en låt och spela den VÄLDIGT ofta i ca en månad och sen är jag less.. haha.. Känner ni igen den?

 

I’m moving on and I’m gonna get stronger now

And nothing will break me down

I will not give in to doubt

 Those days are gone

I can be who I wanna be

Start living my life for me

 I believe that finally

 I’m moving on


Kommentarer
Postat av: julia

Vi har nu haft alla redovisningar till A0014P, en i tisdags och en i onsdags. Nu har vi även hunnit med alla föreläsningar för den nya kursen så nu är det bara att börja med uppgifterna :P men först ska jag slappna av i några dagar..



Känner mig nervös för VFUn och rapporten (b-uppsats). Jag ska ju ha praktik på förskola och är ju inte alls van det tänket :/ sen vill hon jag ska ha vfu med tydligen jobba själv :(



måste kolla igenom mina uppgifter för John säger att jag refererat på fel sätt, men annars är jag nog klar med mina uppgifter i A0014P..

2009-03-26 @ 17:42:17
Postat av: Anna

Grattis! Måste kännas skönt att det är klart. :)

Lycka till vidare md nästa kurs. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback