I´m burning...

Har varit VÄLDIGT varmt och skönt i Luleå i dag.. som mest 27 grader i skuggan tror jag om jag inte såg helt fel.. ;-) Tänk om man skulle vara lika bra på att smörja sig själv som man är på att smörja barnen.. Jag har nämligen bränt mig i dag.. både ansiktet (lite) och på bröstkorgen (mycket) ajajaj.. är väldigt RÖTT! Kanske tur att jag inte hade någon kamera nu.. haha..

Pratat  med älsklingen i dag.. värmen håller i sig i Turkiet också.. verkar ligga på 30 grader varje dag där.. Han har i alla fall lyckats bränna axlarna lite.. vilket jag tyckte var ganska bra resultat med tanke på hur lätt han brukar bränna sig.. alltså att det enbart var axlarna som hade drabbats...

Vi har varit ute större delen av dagen. Wilma  har cyklat, klättrat och gungat hela dagen. Nova har mest gungat och lekt med sin docka. Och hjälpt mig att plantera ut blommorna. Gjorde inte det i går eftersom jag tyckte att det blåste och så.. började scrappa kortet jag har inplanerat men lusten tog slut, men ska ta och göra klart det i dag. Annars har vi även varit ute och lekt lite med flickornas kusiner.. Snart är det robinson! Måste ta och se det fast jag inte vill sitta vid tv:n själv..men det går ju inte att missa...

Vi har även hyrt film i dag blev "barbie och diamantslottet". Flickorna var väldigt eniga av sitt val av film och den var faktiskt bättre än vad jag förväntade mig. Bör kanske tilläggas att jag inte hade inte så höga förväntningar .. ;-) Men har sällan sett Nova så insatt i en film tidigare så det gav filmen lite plus i kanten.. Måste ju hålla på våra "rutiner" även om älsklingen är utomlands..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback