Praktik och plugg...

Har ju denna vecka kvar på praktiken.. känns tuft att stiga upp så tidigt varje dag, men samtidigt längtar jag efter att får ett fast jobb och ha ett jobb att gå till under dagarna och sen när man kommer hem så har man enbart familjen att tänka på och inte en massa studier.. nu är det inte långt bort.. nästa jul tar jag examen... Längtar!!!

Faderskapets omvandlingar – frånvarons socialpsykologi det handlade kursuppgiften om som jag precis lämnade in. Nu ska jag sätta mig ner och skriva om Bourdieux teori och göra en analys utifrån ett genus, socioekonomiskt och etiskt perspektiv.. *gäsp* Blir trött bara av att läsa de.. haha..

Jo förresten det blev fotografering i dag för båda tjejerna så i dag är jag glad...resultatet vet vi ju dock först om ett tag!

Kram på er..



Kommentarer
Postat av: Susanne

Å när man jobbar längtar man tillbaka till pluggandet :) Haha, om man har ett jobb man inte trivs med iaf!

Kram

2009-10-21 @ 20:04:14
Postat av: Linda Y

Kul att det går bra i plugge! är ju nyfiken på vad du tycker om förskolan du var/är på? kram!

2009-10-21 @ 22:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback