Glad påsk

Påsken har firats i Kalix under helgen med gott sällskap och god mat. Nu är vi hemma igen och alla utan Lars är förkylda... Hoppas detta inte blir en långdragen sjukdom har inte tid eller ork med det nu.

Det har ju blivit april nu och plusgraderna har anlänt till norrbotten. Det känns skönt att det snart är vår, men denna tid med alla slask är något som jag inte tycker om. Jag längtar till sommaren, solen och värmen med allt det innebär. Vill hinna umgås mer med alla vänner. På tal om det var Helena och hälsade på förra veckan, vi såg film och pratade en hel del om vad som hade hänt sen sist. Det var jätte kul.

Vi har anmält Wilma till fotbollskola så vi håller tummarna att hon kommer med, var de 175 först anmälda som skulle få vara med och delta men Luleå är stort så man vet ju aldrig.

Nu har det i för sig gått några dagar in i april men gick nästan ner 5 kilo till under mars. Så nu är det - 20 kilo på vågen, det känns ganska skönt måste jag meddela. Fortfarande en hel del kvar innan jag blir nöjd men ett steg och en dag i taget.. 

Nu ska jag ta tag i studierna... kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Anna

Glad Påsk! Hoppas att ni hade en trevlig helg, förutom förkylningarna då. :)

Vad duktig du är med viktnedgången! impad

You go girl!! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback