Jag är beroende...

Böckerna på nattduksbordet vid sidan av min säng...

På baksidan av böckerna står det Varning: Vansinigt beroendeframkallande

Det kan jag lungt påstå. I mellan all den littertur jag tagit mig igenom den sista veckan för skolan har jag varvat med inte en, inte två men tre böcker. ( Läste den första i början av april) Hade nästan lyckas glömma hur skönt det är att läsa en skönlitterär bok...

Men nu är alla fyra böckerna slut, men jag vill ha mer, mer och ännu mera! Tycker författaren kan snabba på att skriva fler böcker.. Den stora frågan är dock hur blir man av med ett sånt här beroende? Ska man börja om från början?

Kommentarer
Postat av: Katja

Hon har även skrivit The Host ("genom dina ögon"?? på svenska) den är med bra! =)

2010-04-18 @ 10:42:00
Postat av: Sofie

Dom är ju så otroligt bra hennes böcker. Du får ju inte missa filmerna heller. Mkt bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback