Nu är tjejerna hemma igen...

De har varit på en minisemester hos mormor och morfar i Kalix medan vi har jobbat. Vi har även hunnit vara ute själv på Luleå Kalaset. Det var kul. Länge sen vi var ute själva... men har känts tomt här hemma utan barnen måste jag säga.

Har inte så mycket att skriva tänkte mest bjuda på lite småbilder.

Wilma har fått ett draperi till sitt rum som hon vill visa upp...

Hon är väldigt stolt över det.

 


En liten närbild...



Flickorna sover tillsammans förra veckan



Nova leker bebis...


och visar upp sin specialbeställda frisyr...


Även Wilma ville visa upp sin frisyr.


Hon älskar när jag fixar hennes hår...


Och jag älskar att fixa det åt henne... min stora tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback