I helgen firade vi Lucia

Min lilla kusin fick sitt namn. LUCIA Ebba Ingela Petersdotter Westman :-) Hon var så söt. Äldsta kusinen är 39 och yngsta nyfödd så det är en bra spridning mellan oss kusiner.. :-)

Lucia döps

 

Hela familjen utanför kyrkan

 

Vi passa de på att besöka farmor och farfars och min farbror Bertils grav.
Det är ju inte så ofta som man har vägarna förbi där.

 

Min lillasyster och min lilla Wilma *2

 

Det var en rolig helg som gick snabbt och tog slut alldeles för fort. Barna var i Kalix från torsdag till lördag då vi behövde barnvakt så passade barnen på att åka på semester hos mormor och morfar. På fredag var jag på afterwork på färjan med jobbet. Det bjöds på god mat och dryck. Hade en supertrevlig kväll. Tack Helena för initiativet. :-)

 


Kommentarer
Postat av: Calle

Julia och Wilma är allt bra lika.



Men syrran, Bertil är farbror inte morbror.



2010-07-24 @ 00:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback