Jobb, jobb och lite mer jobb...

Nu har det dröjt ett tag sen jag skrev igen.. det är samma symtom som förra sommaren som drabbat mig. Jag sitter ju hela dagen vid en dator och när jag kommer hem på kvällarna är datorn något som inte lockar speciellt mycket utan jag vill helst bara bara hemma med min familj och mysa på kvällarna.

Flickorna mår bra och njuter av sommaren... De var på förskolan och fritids i förrgår( blir sammmanlagt 5 dagar under hela sommaren). Nova trivdes som fisken i vattnet på sommarförskolan.. och Wilma var med fritids till Klubbviken hela dagen. Hon var trött i förrgår men hon hade haft väldigt kul och hon hade bränt sig lite granna.

I veckan har vi också passat på att göra pass och jag har nyss varit och hämtat ut dem.. tog 2,5 dag.. gick supersnabbt .. Åhh längtar tills vi åker.. fast det är ju ett par veckor kvar.


I förrgår var vi och hälsade på barnens farmor en sväng och en av Wilma och Novas äldsta kusiner var där med hennes nyfödda bebis.. Så söt han var.. flickorna älskade att mysa med honom.

I helgen är vi lediga alla tillsammans. Ser fram emot detta.


Kommentarer
Postat av: Calle

Nova har en fin bild men ser nog allt lite sur ut på bilden med brillorna!

2010-07-24 @ 00:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback