Lite uppdatering kring veckan som gått

Nu tänkte jag ägna lite tid till att skriva av mig...

Vad har hänt sen sist då? Praktiken är färdig. Känner mig både glad över det eftersom jag känner att jag vill försöka börja ta ta i examensarbetet. Vilket känns både tungt och roligt. I dag hade vi den vanliga redovisningen från vår praktik och efter det satt jag och Emma och skrev på vår rapport av vårt utvecklingsarbete. Just nu är vi på sidan 22 med några bilagor (dokumentationer) och då har vi inte lagt på våra individuella reflektioner och bilder.. *opps* Ja kan väl lugnt påstå att vi inte har problem med att skriva i alla fall.. :-) Fast lärarna kanske får skylla sig själva när de inte sätter några max antal sidor. Kommer säkert att finnas tills nästa gång kursen går.. :p Det är i alla fall väldigt relevant och viktig fakta på varenda sida. *blink*

Kände förra veckan när det var min sista dag på praktiken hur man skulle sakna alla dessa underbara barn och pedagorger som man haft nöjet med att jobba med under denna praktik. Så när jag pluggade i fredags ringde telefonen och det var ägaren som undrade i fall jag kunde jobba nästa vecka (läs denna vecka) Jag sa att jag var upptagen mån och tis men kunde ons och tors.. Så på onsdag ska jag jobba.. Åh vad kul! Fast jag ju sa att jag inte skulle göra sånt den här terminen så kan jag inte förmå mig att tacka nej. Trivs verkligen på detta ställe och jag behöver pengar så inte så svårt avgörande. :-)

Idag damp det ner ett stort kuvert i brevlådan det var ombudshandlingar till fullmäktigemötet den 7-9 maj.. i sthlm. Åh känns mer verkligt nu! När åkte jag på en resa själv sist?? Minns inte! Det är ju dock inte bara nöje utan är ju en del politiska saker att sätt sig in i men det gör jag så gärna med tanke på att resan, hotellet och maten är gratis.. :-) Står dock dans på schemat en kväll tror att jag får ta och gömma mig då för allas säkerhet.. haha

I morgon blir det grupparbete för hela slanten, känner mig dock för ovanlighetensskull oförberedd och känner att jag kanske inte har så mycket att bidra med som jag skulle vilja. Får ta och ändra på det känner jag.

Åh nu orkar jag inte skriva mera ska ägna tid åt att läsa min nya bok ... *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback