Månadens resultat...

Det går fortfarande ganska lätt och över all förväntan. Har tränat och ätit rätt hela månaden. Har dock blivit lite mindre promenader denna månad både på grund av att det varit så kallt och för att jag inte haft lika mycket tid på dagarna att gå ut och promenera. Inget jag vill göra på kvällarna. Det har blivit mer av crosstrainer tränande, hantlar och situps.

Under februari har jag gått ner 5,5 kg så nu har jag sammanlagt gått ner 15 kg sen 28/12-09. Men det är fortfarande mycket kvar att bli av med innan jag är nöjd och sen när man blir det så gäller det att fortsätta träna och äta rätt. I går köpte jag ett par nya byxor.. två storlekar mindre än dem jag hade vid jul..Kändes för en gångs skull kul att prova kläder... Kläderna börjar bli stora och kläder som inte passat på ett tag passar nu.. känns kul och ger en ytterligare energi till att fortsätta kämpa.

Kommentarer
Postat av: Calle

Härligt kör hårt!

2010-03-03 @ 18:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback