Veckorna bara rusar förbi...

Känns som att det nyss var måndag, men nu är det lördag och helg igen. Knappt man hinner med. Praktiken går bra och jag trivs där jag är. Kommer sakna alla när den är över. Jag har varit hes hela veckan vilket har varit väldigt jobbigt, men nu är rösten tillbaka. Har inte haft ont i halsen men har ändå knappt kunnat prata.. har blivit lite träning denna vecka och mycket honungsvatten och strepsil. Inbillat mig att det fungerat med det.. :-)

Igår hade vi handledning inför examensarbetet. Det kändes bra att äntligen få gjort bort det, dock kände jag att stressen kom krypandes. Vi kommer att ha en handledare + en doktorand som ska "stödja oss i arbetet" Det känns bra med flera åsikter. Känns bra att jag hittat någon bra att skriva med hade inte velat göra detta själv. Nu känns det som man knappt kan vänta på att börja ta tag i det hela.

Jag har planer på att ha gjort bort det mesta av specialpedagogiken innan praktiken är slut så nu får jag skärpa mig och lägga på ett kol. Är tre mindre uppgifter som jag mest behöver sätta mig ner och skriva och sen en större.. som jag måste ta och påbörja... eller påbörjat den har vi. Vi är 4 som skriver den. Vi hade handledning om den i måndags. Det gick bra. Vår handledare gillade vår ide och gav bra råd på litteratur m.m. Det är dock inte allt för mycket arbete eftersom vi är fyra som ska dela på de. Vi satsar på att vara färdiga den 30 mars.. så det är planen. Jag ska försöka göra bort två av uppgifterna nu innan helgen är slut få se hur det går.. på vardagarna vill jag helst bara ta det lungt känns det som..

På vardagarna är det skönt att bara komma hem i princip till dukat bord och lagad mat varje dag *bortskämd* och spendera tiden fram till sju med att umgås med mina små tjejer. Det märks att jag inte brukar vara borta så här länge. De är verkligen runt mig hela tiden, vill prata och mysa. Så mysigt.

Nu ska vi åka och bada...

Kommentarer
Postat av: Syster

Vissst var den !:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback