Bilder på mina älskade barn...

Nova fixar med sin cykel...


Sen cyklar hon på den...


Förra året blev det inte allt för mycket cyklande för henne. Hon ville inte trampa. Nu när hon satte sig på cykeln första gången i år tittade hon ner mot pedalerna och sa KOM IGEN DÅ, starta! ;-) Sen kom hon på att hon själv måste trampa...Bilderna tagna förra helgen på Nova. I går var det majbrasa och flickorna var vakna till 22. Vi var och såg brasan här på Porsön och sen somnade barnen som två stockar och vaknade först vid tio i dag.. Så det var riktigt ovanligt och skönt. Idag har Wilma varit på Kalas där de skulle klä ut sig...

 

Kalasfin...


Vår lilla Tingeling...


Frisyren...


Kommentarer
Postat av: Julia

Kul om vi båda läser den =)

Postat av: Julia

Jo det blir svenska till hösten och så så aou3 nästa vår.. sen får jag ta min examen =)



Tycker det är svårt att hålla sig från extrakurserna.. synd att det inte går nån bildkurs till hösten då hade jag lätt läst det =)

2010-05-01 @ 20:04:22
URL: http://holio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback