Radisson Blu Royal Park Hotel i Solna

 

Mer bilder kan ni se på http://www.royalparkhotel.se/

 

Snart bär det iväg till Sthlm på möte över helgen... Ska bli kul med lite miljöomväxling... Det känns lite som semester fast jag kommer ha fullt upp...

 

Känns lite konstigt däremot att åka bort från tjejerna.. försökt fundera på om jag varit borta från dem så här länge tidigare och jag har kommit fram till att det har inte hänt tidigare. Wilma sover ju borta ibland så henne har jag nog ändå varit borta från ett dygn eller så, medan Nova faktiskt bara sovit borta en gång och då var vi nog borta 12 h.. hehe.. men det är inte direkt något jag tänker på för jag älskar att vara med mina tjejer.. Lars är jag dock van att vara borta från eftersom han brukar åka på fiskeresor och sånt ibland... Känns annorlunda att det är jag som åker bort nu.. Men jag känner mig väldigt oplanerad och insåg i går att jag har inte flygit sen i januari 2002! Håll nu tummarna att inga askmoln förstör min resa och speciellt inte hemresan då jag måste befinna mig på skolan kl. 8.15 på måndag... Nu ska jag ta och packa klart väskan och åka ner till våren i Stockholm...


Trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback