Dumma bil.. :-(

Ungefär så känns det! Den har precis fått nya vinterdäck men det räckte tydligen inte utan i går när Lars skulle åka iväg och tanka bilen så la den av. Den slutade helt enkelt bara fungera så där mitt på vägen. Trevligt trevligt! Är i alla fall super glad över att jag inte var med. Han kom efter ett tag inspringandes och bad mig komma ut och putta in bilen i garaget. Hans systers man hade varit och hämtat honom så draglinan/bogseringslinan kom väl till pass i alla fall. Första gången den används. Åhh hatar verkligen att lägga en massa pengar på bilen... nu ska den då få sig ett nytt batteri tror vi (!) jag hoppas det bara är det som är felet. Tur att man har sparpengar på kontot, tråkigt för att de var tänkt att läggas på andra saker än bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback