Helt slut

Har varit helt slut denna vecka. Min kropp har sagt att nu räcker det och idag efter att jag lämnat barnen på skolan och förskolan tog jag mig en välbehövlig sovmorgon. Men känner mig ändå helt slut i kroppen, dock lite bättre.

Längtar tills på lördag för då kommer våran lilla nya familjemedlem att flytta in hos oss. Barnen längtar som bara den och det göra även jag och Lars. Så i morgon måste vi ta och åka och inhandla de sista till lilltjejen (matskål, mat, kattsand och någon leksak står på inköpslistan.)

I morgon blir det jobb mellan 8-13 och sedan har jag tänkt att hämta hem de små tidigt. Vill passa på att vara med dem. Känns som att det blir så korta dagar med dem nu för tiden när det är så mycket annat måsten som ska göras hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback