Nova ritar

Nova har inte alls ritat speciellt tydliga bilder tidigare om man säger så. Mest runda ringar och sen i somras gjorde hon sin första huvudfoting. Sedan dess har det varit lite hit och dit med ritandet. I slutet av sommaren var det mest runda ringar. Men nu idag... Nu producerar hon för fullt och varje teckning blir bara mer detaljrik. Har fotat hennes 4 första teckningar men som jag skriver sitter hon nu också och ritar mer och mer.. oj vad kul..

 

Det började med en sol och sen blev det tre

 

Sen kom hon med en bild på mig! Visst är jag fin. Snygg rosa klänning och allt!

 

Sedan blev det en bild på henne med resten av familjen svagt i bakgrunden.

(Här har både hår, händer och fötter kommit med )

 

Hela familjen - Lars, Wilma, Jag och Nova


( Här har hon målat oss i olika färger. Ögon mun och näsa målades ut. Dock kanske inte riktigt där de sitter egentligen. Nova målade även fingrar på sina egna händer. Gräs och himmel finns även med)

 

 

(Syns lite dåligt på bilderna eftersom de är fotograferade och inte scannade.)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback