Nu har hon flyttat in hos oss...

Bella sover på sin mammafilt


Lilla Bella är nu en del av våran familj. Hon var lite blyg och rädd de första timmarna i Lördags men sen har det släppt. Tycker att det gick väldigt fort. Hade räknat med att hon skulle vara ledsen i en vecka kanske. Men hon trivs bra, äter bra och verkar tycka om att bo hos oss. Lars blev snabbt en favorit som hon gärna sitter hos och myser med.

I söndags tyrde hon sig väldigt mycket till Wilma och ville sitta hos henne hela tiden. Jag jobbade dock hela dagen så fick inte vara med så många timmar. Nova är fortfarande lite reserverande mot henne, men hon vågar mer och mer för varje dag som går.

Nu i dag har jag varit hemma med henne själv. Hon har suttit hos mig och myst en hel del. Sedan tycker hon ju också om att busa. Hon brukar bära omkring med en leksak i munnen och hoppa upp på soffan med den. Det ser jätte roligt ut.

Bella busar


Känns verkligen som att hon har massa av dragen som en hund har. Hon är sällskaplig och vill alltid vara med någon, sova hos, gosa eller busa. När vi går bort så hon inte ser oss jamar hon och letar upp oss. Jag och Lars har ju innan vi fick barn haft två katter och det känns inte som att de är så lika i beteendet. Men bara till det positiva. Hon är så fin vår lilla Bella.


Lilltjejen sover ganska mycket

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback