Ingen röst...

Hela veckan har jag nu varit utan röst den kommer och går lite som den vill men överlag så har den varit borta. Lite bättre har det varit på kvällstid då det låtit som en hes whiskey röst.. :/ Skulle egentligen jobba i morgon men känner att det kommer nog inte gå speciellt bra då jag tyckte att det var jobbigt redan i helgen med den hesa röst jag hade då. Förutom rösten måste jag säga att det var superkul att jobba i helgen. Var lugnt och skönt på jobbet och trevliga kunder. Och jag löste de flesta ärendena också. Känner sig ganska stolt när man får såna dagar.  Enda nackdelen med att jobba helg är att jag inte hinner se familjen så mycket eftersom de sov när jag for och sedan var det barnprogram och läggdags när jag kom hem igen. Flickorna håller också på att bli sjuka hoppas att det vänder. Idag har jag inte alls haft någon lust att äta eftersom det gör ont att svälja. Tycker verkligen inte om att var sjuk. Men förrutom halsen och rösten känner jag mig inte sjuk i kroppen. Har lika mycket energi som vanligt...Det är ju skönt det i alla fall.

Lars trivs med sitt nya jobb dock är de lite konstigt att ha han hemma vissa förmiddagar eftersom han jobbar mest kvällar. Det är inte bra för mina studier. Nu måste jag ta och skärpa till mig med det. Som tur är behöver man ingen röst för att läsa en bok. Imorgon fyller älsklingen 28 år, dock kommer vi inte att se varandra alls nästan förren läggdags då han jobbar HELA dagen.

Vill även passa på och gratulera min mamma och min svägerska Catja som båda fått en tillsvidare tjänst idag. Vad kul! GRATTIS! :-)


Kommentarer
Postat av: Katja

Oj tack :) Haha ja ser ut som jag blir kvar på kassan lite till, inte inom föräldraförsäkringen efter nyår dock då blir det återkrav.



Usch va jobbigt och vara sjuk! Krya på dig.

Många grattis till Lasse som både fått jobb och fyller år!

2010-10-07 @ 17:05:34
Postat av: Jenny

Jo, Calle har skvallrat. Vad kul. GRATTIS!

Jobbigt att vara sjuk. Speciellt när det inte är så jätte mycket för då blir det ofta mer långdraget. Uppe i en vecka nu och inga tecken än så länge på att det skulle bli bättre i halsen. Men men någon gång bör det ju vända.



Lars tackar så mycket för gratulationerna. :-)

2010-10-08 @ 16:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback