Turkietresan del 3 - Bilder från hotellet Villa Moonflower

På kvällarna var vi mycket på vårt hotell Villa Moonflower mitt i Alanya. Superfint hotell med trevlig och serviceinriktad personal. På dagarna var det massa sol och bad och på kvällarna bjöds det på underhållning. Det var mycket trevligt och tjejerna saknar det så. De vill åka tillbaka till Turkiet.. NU! Säger de. Och tillbaka det ska vi måste bara ta och spara ihop lite pengar först för det är ju inte gratis att åka dit..

Nova badar direkt efter frukosten. Solen har fortfarande inte riktigt kommit till poolområdet så det är ganska svalt.. just över 30 grader.. ;-)


Tjejerna vilar en stund under parasollen




En del av poolområdet fotat från våran balkong.



Wilma på hotellrummet



Syskonkärlek



Jag och tjejerna badar i poolen




Bad i poolen



Villa moonflower



Wilma hoppar i poolen



Nova och Julia badar



Nova dricker - viktigt att få i sig vätska när det är 50 grader i skuggan...




Älsklingen solar




Wilma lyfter upp Julia i poolen




Baren




Kaktus på området



Fontän på området



Villa moonflower


Nova och Soner hennes favoritkille



Wilma

 

Lars en av kvällarna

 


Nova busar

 

 

Jag och lillasyster

 

 

Tjejerna dansar

 

 

Mera dans

 

Trollkarl

 

 

Barnen fick första parkett

 

 

clown som även jonglerade

 

 

Wilma fick testa

 

 

Cykla och jonglera kunde han också

 

 

Fyra tjejer från publiken fick träna benmusklerna och göra ett "levande bord"

 

 

Elddans

 

 

Shaman?eller eldslukare ... en underhållare med massa eld i alla fall...

 


Mera eld. Nova tyckte det var MYCKET läskigt

 

 

Jag och Julia

 


Wilma och Julia

 

 

Novisen

 


Min drink och Lars

 

 

Mera barndans

 

 

Älsklingen på hotellet

 

 

 

Min lilla sötnos Wilma

 

 

Sista kvällen på hotellet

 


Magdans

 


Goda drinkar

 


Fontän och palm.. suddig bild... :-(

 


Hotellområdet på kvällen

 


Tjejerna med Soner

 

 

Tjejerna med Ahmet

 

 

Staffdance

 


Lilla prinsessan

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback