Dålig på att blogga...

Jag har varit väldigt dålig på att blogga på sista tiden. Har gått ett par veckor sen sist. Däremot har det ju hänt en hel del under denna tid så blogga har inte varit det första som jag prioriterat. Fota har jag gjort ganska mycket på sista tiden så jag ska försöka uppdatera alla er som läser min blogg.. speciellt er som är inne varje dag trots mitt dåliga bloggande.

Kan ju uppdatera er kring att jag avslutade förra läsperioden som handlade om svenska och svenska som andra språk den 25 mars. Nu är det matte som gäller sista läsperioden + en B-uppsats i Specialpedagogiken. Sen är jag färdig... helt klar med skolan. Känns konstigt att inte veta vad som kommer ske i sommar. Men det är jag ju i för sig van vid att inte veta. Men sen.. vad kommer ske? Vi har pratat mycket om vi eventuellt ska flytta söderöver... Lars vill... jag bromsar. Finns mycket för och nackdelar som jag ser det. Skulle mer än gärna flytta ner till exempelvis Kalmar för att komma närmare min bror och hans tjej som det inte går en dag utan att man saknar. Få jobb och slippa de kallaste vinterdagarna här uppe. Men jag ser även nackdelarna i att komma närmare dem innebär att man kommer längre från alla andra. Från mina och Lars föräldrar och från vänner. Jobb här uppe finns det, men just nu enbart i form av vikariat inget fast. För att köpa hus behöver man fast jobb. Hus vill vi köpa innan Nova börjar skolan om 1 år och 4 månader... *dileman* En sak som gör att vi förmodligen blir kvar här i Luleå är att Lars fått ett nytt jobb. Denna gång heltid! Har ju haft en 70% tjänst sen tidigare så just nu är han mellan två jobb. Håller på att avsluta det ena samtidigt som han påbörjar det andra.

Kommer uppdatera med massa små inlägg med bilder under dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback