Påsken

Påsken spenderades i Kalix där vi hann med otroligt mycket. Vi var ju och hälsade på mina föräldrar, men vi hann även med att träffa min mormor, min kompis Malin, hennes blivande man och deras lilla nyfödda dotter Minnah i deras fina nya hus. Man får mycket hus för pengarna i Kalix. Vi har bytt däck (för sent vi vet men har inte hunnit tidigare), tvättat bilen och fixat med den på brandstationen. Tjejerna älskar att titta och sitta i alla brandbilar och räddningsfordon när de är med. Vi har hunnit vara till Finland och shoppa lite i köpcentret som ligger just över gränsen i Torneå. Sen har vi hunnit med att Bowla lite. Det var super kul denna gång. Jag kom tvåa .. och gjorde TVÅ strike... Väldigt bra för att vara jag som mest brukar hålla till i rännan.. hehe... Nä vi hade en kul helg. Wilma har börjat försöka lära sig att sticka. Jag fick underbar massage av min  älskade lillasyster och vi spelade en massa Mario på syrrans Wii... och en massa annat har vi också hunnit med!

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback