Ringar...

Var upp på stan med älsklingen i går och tittade på vigselringar och ev. även nya förlovningsringar nu till sommaren. Lutar lite mot att det blir denna vigselring...

Sedan har vi kikat på dessa förlovningsringar

Dessa har vi blivit lite smått förälskade i båda två. :) Känns lite osäkert dock hur de båda ringarna skulle passa ihop? Just nu har vi ju blanka förlovningsrungar i guld som vi tycker är tråkiga, repiga och älsklingens ring är för stor. Så Vi vill köpa fina ringar som vi inte hade möjlighet till då vi förlovade oss som tonåringar. ;-) Frågan är dock om de passar med vigselringen och om inte hur man i såna fall kan kombinera dem? För den nedersta ringen är den som jag mest av allt vill ha. :-)

Vi får se vad som händer.. Svårt att se från olika bilder i fall de skulle passa ihop eller inte. På dessa två bilder ser guldfärgen väldigt olika ut, men tror att det i verkligheten är lika. Men ska och kika på dem nästa vecka till helgen då trodde Guldfynd att båda ringarna skulle finnas inne.

Skulle kunna tänka mig att enbart köpa varsin av ringarna på den nedersta bilden och kombinera dem med våra nuvarande guldringar. Men då är det ju det där att vid vigsel är det väl enbart jag som ska ha en ring? Skulle gärna se att älsklingen också fick sig två ringar... jaja.. nog funderat kring det tror jag... i alla fall för tillfället...

Kommentarer
Postat av: Julia

Man borde kunna göra som man vill vid vigseln, alltså om båda vill ha nya då :) Eller så kan han ha på sig sin nya redan innan vigseln.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback