Alla hjärtans dag...

Idag är det alla hjärtans dag. Brukar inte fira den på något speciellt sätt här hemma.. Vi brukar vara bra på att visa varandra att vi älskar varandra alla årets dagar. :-) Men i år har tjejerna i alla fall snappat upp det här med alla hjärtans dags kort. Och de har massproduserat dem till alla.. :-) Så ska ta och göra flickorna var sitt inte så avanserat kort till dem med, de måste ju också få ett. Annars är det jag och tjejerna som får spendera denna dag tillsammans. Lars jobbar i dag mellan 8-17, sen har han skola 18-20 (teckenspråkskurs genom jobbet) och sen träning 20-22 så blir inte mycket vi ser varandra i dag. Får se om man orkar vara vaken tills han kommer hem. Jag sover så himla dåligt om nätterna idag blev det endast 4 timmar igen.. och är faktiskt ganska trött just nu. Hostan är verkligen inge trevlig på nätterna, men på dagen börjar jag känna mig bättre och bättre så nu går det åt rätt håll i alla fall.

Har trots tröttheten lyckats plugga en hel del i dag. Ska på biblioteket och skriva ut lite saker + låna några böcker till och sen läsa lite mer senare i dag. Nu sitter jag och väntar på att det ska komma någon och titta på vår ugn.. förhoppningsvis laga den eller rent av ge oss en ny.. Det skulle inte vara helt fel. Den gräddar jätte ojämnt och det beror på att det läker ut värme från en sida. Över det stället så blir handvredet jätte varmt och bränt och nu har det även börjat att bli missfärgningar på skåpluckan brevid så dags att felanmäla igen alltså. Sist jag gjorde det av samma anledning kom det en kille hit slog på ugnen, kände att den blev varm och sa att den fungerar ju. Det finns inget annat jag kan göra och så for han trots mina förklaringar om att det inte var det som var felet!?! Åh.. jaja...nu har jag orkat ta tag i det igen då det blivit värre så vi får se vad som händer denna gång.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hantverkare...

2011-02-17 @ 11:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback