Sjuka :/

Brist på bloggning har berott på olika saker men till största delen att vi varit väldigt sjuka hela bunten och jag inte hatf ork att sitta och skriva. Tjejerna har varit hemma hela veckan och som det låter just nu kommer de nog vara hemma resterade del av veckan också. Vi har feber om vart annat, hostar och nyser hela tiden. Jobbigt! Lars har efter nästan 4 veckors förkyldning äntligen börjat bli återställd. Hoppas inte att det blir lika länge för oss andra för det orkar jag inte med och har defenitivt inte tid med det. Har mycket att göra i skolan nu när jag pluggar 150 % och att jag denna vecka varit hemma två dagar från skolan pga av sjukdom underlättar ju inte det arbetet direkt. Men men det är bara att ta en dag i taget och en uppgift i sänder.. mer än så kan man inte göra...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback