Sista uppgifterna för förra terminen inlämnade

Så då var de sista uppgifterna för denna termin skrivna, genomlästa och inlämnade. Har ju i vanlig ordning unnat mig jullov med tjejerna i så där 3 veckor vilket varit underbart. Förra veckan tänkte jag ta tag i dessa uppgifter och ha dem klara i god tid innan terminen tog slut. Hann med en av tre och sen blev tjejerna sjuka. Som tur var varade det inte så länga och denna vecka tänkte jag ta tag i det på vardagen när tjejerna var på skolan och förskolan. Men i måndags ringer förskolan som jag jobbade på en hel del förra våren och undrade om jag kunde jobba under tisdagen. Jag tackar ja eftersom jag behöver lite inkomst nu när jag inte arbetar på Telia nå mer... Gick superbra att jobba, tiden bara springer iväg och alla barn är så underbara. :-) Trivs som fisken i vattnet så kunde absolut inte tacka nej när jag fick ett sms om jag ville jobba på torsdagen med... och sedan på fredag också.. så blev visst inte som jag tänkt mig men med effektivt pluggande på kvällarna är jag färdig med två dagar till godo och utan att ha stressat alls. Det känns bra! På måndag börjar min sista kurs på universitetet.. känns härligt men samtidigt lite läskigt att inte veta vad som väntar efter examen. Har ju varit en trygghet alla dessa år som jag har pluggat att veta vad som händer i framtiden.. men nu är framtiden ganska ovis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback