Lite allmänt...

Orkar inte uppdatera er speciellt mycket kring övrigt som hänt under de månader som jag inte bloggat. Nu har jag i alla fall tänkt försöka ta tag i detta på nytt.

- I februari kommer jag arbeta heltid då en av mina kollegor är utomlands.

- Jag kommer från och med nästa vecka även att ta tag i att börja träna regelbundet på gymmet igen. Jag har haft löite dålig motivation till att ta mig dit på sista tiden. Jag har dock promenerat väldigt mycket de senaste månaderna då jag ansett att det är ett perfekt avstånd till jobbet tar  ca 35 min enkel väg. Vilket innebär 35 min * 10 per vecka. Har det varit för kallt har det dock blivit buss.  Sedan har jag tränat lite hemma också på crosstrainer. Har dock lite funderingar på att byta gym till samma som älsklingen så vi kanske kan träna tillsammans någon gång... än så länge enbart tankar. Vi får se vad som händer med det.

- Just nu är det -30 grader ute... jag fryser som bara den. Enbart 19 grader i lägenheten och jag sitter i soffan nu med en filt över mig. Jag längtar till sommaren! Jag längtar till värmen! Jag längtar till att få resa utomlands igen!

I kväll blir det melodifestivalen med hela familjen... det ska bli mysigt. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback